Годишен зборник на Филозофскиот факултет
Annuaire de la Faculté de Philosophie
67 (2014)

item thumbnail

Front matter

 

Содржина

 

Ристо Солунчев

Кон овој број

5

ИНСТИТУТ ЗА ФИЛОЗОФИЈА

Марија Тодоровска

Статусот и светоста на митот – неколку перспективи

7–24

ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА

Александар Атанасовски

Ноќта како мотив во византиската историја и политика

25–38

Борче Илиевски

Влијанието на миграциите врз етничката и демографската структура на населението во вардарскиот дел на Македонија (1912–1941)

39–53

ИНСТИТУТ ЗА ПСИХОЛОГИЈА

Елена Ачковска-Лешковска

Психолошките карактеристики на учениците како предиктори на нивното академско постигнување

54–66

Николина Кениг

Психометриски карактеристики на инвентарот на амбивалентен сексизам и можностите за негово користење

67–82

Билјана Блажевска-Стоилковска

Работни вредности - фактори на изборот на занимање и на однесувањето на работа

83–96

Билјана Блажевска-Стоилковска, Николина Кениг

Проверка на моделот на професионални интересирања на Холанд со примена на постапката на мултидимензионално скалирање

97–112

Катерина Наумова

Когнитивни модели на посттрауматски стрес

113–126

Филип Сулејманов

Концептуализација и справување со стресот: перспектива на реверзибилната теорија

127–139

ИНСТИТУТ ЗА СОЦИОЛОГИЈА

Илија Ацески

Материјализмот на современата цивилизација и еколошката етика

140–157

ИНСТИТУТ ЗА БЕЗБЕДНОСТ, ОДБРАНА И МИР

Оливер Бакрески

Регулирање на приватната безбедност во националните држави

158–166

Тони Милески, Николчо Спасов

Фактори што придонесуваат за појава на „еколошки бегалци“

167–180

Тања Милошевска

Анализа на структурата на криминалните организации

181–190

Сергеј Цветковски

Трансформација на војувањето низ призма на асиметричноста

191–205

ИНСТИТУТ ЗА СОЦИЈАЛНА РАБОТА И СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА

Софија Георгиевска

Разлики во перцепцијата на родителските воспитни стилови кај родителите и децата изложени на социјален ризик

206–218

ИНСТИТУТ ЗА ДЕФЕКТОЛОГИЈА

Наташа Станојковска-Трајковска

Ефекти од третман на деца со умерена и тешка интелектуална попреченост во дневни центри

219–234