Front matter |
||
Содржина |
||
Петре Георгиевски |
За поводот – шеесет години АСНОМ |
ИНСТИТУТ ЗА ФИЛОЗОФИЈА
Коле Јовановски |
Хајдегеровата критика на филозофската антропологија |
1–14 |
ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОГИЈА
Лена Дамовска |
Монтесори педагогијата во Македонија |
15–22 |
Вера Стојановска |
Модел на WEB страна за училишен педагог |
23–38 |
Анета Баракоска |
Проблемите на современата педагошка наука |
39–50 |
Сузана Миовска - Спасева |
Џон Лок – мисла која не застарува (1704-2004) |
51–66 |
ИНСТИТУТ ЗА СОЦИОЛОГИЈА
Петре Т. Георгиевски |
Еволуција на дефиницијата на анализа на содржина: Од техника до метод на истражување |
67–82 |
Зоран Матевски |
Билингвизам. Теоретска рамка базирана врз светски и домашни искуства |
83–98 |
ИНСТИТУТ ЗА ПСИХОЛОГИЈА
Виолета Арнаудова |
Социјалниот статус на надарените ученици од основно училиште во училишни и вонучилишни активности |
99–116 |
Михајло Поповски |
Атрибуциски грашки и пристрасности |
117–134 |
Елисавета Сарџоска |
Влијание на работната средина и полот врз перцепциите на социјалната клима и индивидуалните реакции |
135–156 |
Елена Ачковска - Лешковска |
Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта |
157–176 |
Николина Кениг |
Кога мажите ја губат мажественоста а жените убавината: експлорација на моделот на вкрстена категоризација преку споделена полова категорија |
177–192 |
Огнен Спасовски |
Афективни состојби и личносни диспозиции |
193–208 |
Орхидеја Шурбановска |
Дисциплина во училиштата и позитивно подучување |
209–227 |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА
Даринка Петреска |
Бугарски револуционери во Македонското револуционерно и националноослободително движење во крајот на XIX век и првите децении на XX век |
227–244 |
Виолета Ачкоска |
Општествено-економскиот развој на современата македонска држава (1944-2004) |
245–264 |
Александар Атанасовски |
Велбужд како престолнина на Господин Константин и неговите вазални односи со Османлиите |
265–278 |
Далибор Јовановски |
Грција – патот до независноста |
279–298 |
Војислав Саракински |
За трговијата и војната: Македонија и Атина под товарот на заемната зависност |
299–312 |
Бобан Петровски |
(И)Шпат и Карли-или. Идентификација и лоцирање |
313–330 |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА НА УМЕТНОСТА И АРХЕОЛОГИЈА
Татјана Филиповска |
Венеција како сценски простор |
331–364 |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА НА КЛАСИЧНИ СТУДИИ
Валериј Софрониевски |
Македонски превод на ΏΣΤΕ речениците |
365–372 |
Весна Томовска-Митровска |
Квантитативната идентификација на хорот во хеленската трагедија |
373–388 |
Ратко Дуев |
Музиката кај Хомер |
389–414 |
ИНСТИТУТ ЗА ОДБРАНБЕНИ И МИРОВНИ СТУДИИ
Трајан Гоцевски |
Стекнување на индивидуален капитал во знаење и неговата цена на чинење – по примерок на Универзитетот ,,Св.Кирил и Методиј“ |
415–438 |
Митко Котовчевски |
Разузнавањето – златен клуч во борбата против тероризмот. Разузузнавањето – браник во одбрана од тероризмот. |
439–460 |
Зоран Нацев |
Латентни дестабилизирачки фактори и безбедноста на Република Македонија |
461–472 |
Лидија Георгиева |
Од идеја кон култура за превенција на конфликти |
473–484 |
Марина Митревска |
Хумана безбедност |
485–496 |
Оливер Бакрески |
Членството во партнерството за мир како основа за вклучување во НАТО и остварената координација на национално ниво |
497–506 |
Тони Милески |
Сообраќајно-географски детерминанти и нивното значење во одредувањето на политичко-географската положба |
507–526 |
ИНСТИТУТ ЗА СОЦИЈАЛНА РАБОТА И СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА
Д. Трајковски, М. Сланинка-Динева |
Социјалната држава од аспект на промените во нестопанските јавни служби во Република Македонија |
527–536 |
Сузана Борнарова |
Лиценца - пат кон професионализација на социјалната дејност |
537–544 |
Наташа Богоевска |
Стандардите на Европскиот административен простор - услов за членство во Европската Унија |
545–560 |
Иван Трајков |
Медијацијата - постапка за ненасилно разрешување конфликти и нејзината примена во социјалната работа |
561–578 |
ИНСТИТУТ ЗА ДЕФЕКТОЛОГИЈА
Владимир Трајковски |
Генетски аспекти на делинквентното и криминалното однесување |
579–592 |
Зора Јачова |
Специфичности во читањето и пишувањето кај децата со оштетен слух |
593–608 |
ПРИКАЗИ
Виолета Арнаудова |
Зборник – 30 години на Институтот за психологија |
609–623 |