Front matter |
|
Содржина |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА
Димитар Димески |
Генеза на прашањето за востание кај раководните кадри на Македонската Револуционерна Организација |
1–30 |
Александар Атанасовски |
Охридската архиепископија во XIV век |
31–46 |
Далибор Јовановски |
Преговорите помеѓу Србија и Грција од 1899 година за поделба на Македонија на интересни сфери |
47–56 |
Бобан Петровски |
Категории зависно население и развој на стопанството во Штипската област во XIV-от век |
57–74 |
ИНСТИТУТ ЗА ФИЛОЗОФИЈА
Кирил Темков |
Етичките и аксиолошките идеи во философската поезија на Павао Вук-Павловиќ |
75–98 |
Коле Јовановски |
Концептуално-значенските репери на категоријата важење во германската идеалистичка аксиологија |
99–118 |
ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОГИЈА
Лена Дамовска |
Нов дискурс за детето и за детството кај нас |
119–128 |
Анета Баракоска |
Целта на воспитанието и слободното време |
129–144 |
Вера Стојановска |
Глобални промени во образованието и нивна импликација во основното воспитание и образование |
145–164 |
ИНСТИТУТ ЗА ПСИХОЛОГИЈА
Томе Николоски |
Кариера и менаџмент во кариерата |
165–174 |
Елисавета Сарџоска |
Ставот кон парите и работното задоволство на комерцијалистите |
175–182 |
Елена Ачковска-Лешковска |
Евалуација на процедурите за идентификација на надарените ученици: конфликт помеѓу теоријата и практиката |
183–194 |
Николина Кениг |
Етничкиот идентитет и персоналната ориентација: Поврзаност меѓу димензијата колективизам- индивидуализам, вреднувањето на етничките симболи и емпатиската идентификација |
195–210 |
Орхидеја Шурбановска |
Социо-емоционалната клима во наставата што ја доживуваат и ја посакуваат учениците од скопските гимназии |
211–232 |
Огнен Спасовски |
Интегрален пристап во проучувањето на емоциите и когницијата. Позитивна и негативна афективност и когниција |
233–244 |
ИНСТИТУТ ЗА СОЦИОЛОГИЈА
Петре Георгиевски |
Образованието и европската интеграција |
245–270 |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА НА УМЕТНОСТА И АРХЕОЛОГИЈА
Елица Манева |
Чукарка, село Очипале, Делчевско – средновековна некропола |
271–292 |
Татјана Филиповска |
Ренесансното сликарство во Далмација и во Истра. Прилог кон Темпус проектот ,,Разбирање на визуелната култура на Балканот“ |
293–328 |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА НА КЛАСИЧНИ СТУДИИ
Валериј Софрониевски |
За преведувањето старогрчки условни реченици на македонски јазик |
329–340 |
Ратко Дуев |
За микенската лира |
341–362 |
ИНСТИТУТ ЗА СОЦИЈАЛНА РАБОТА И СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА
Маја Геровска |
Европската социјална политика: Пречки и можности за иден развој |
363–376 |
ИНСТИТУТ ЗА ОДБРАНБЕНИ И МИРОВНИ СТУДИИ
Трајан Гоцевски |
Македонија и НАТО |
377–390 |
Зоран Нацев |
Преку субверзивна војна до Охридскиот договор |
391–412 |
Марина Митревска |
Цивилната одбрана во Словенија |
413–422 |
Оливер Бакрески |
Република Македонија на патот кон полноправно членство во НАТО и остварената координација на национално ниво |
423–434 |
Тони Милески |
Перспективите на системот за глобално позиционирање |
435–446 |
ИНСТИТУТ ЗА ДЕФЕКТОЛОГИЈА
Владимир Трајковски |
Генетски аспекти на сексуалната ориентација и хомосексуалноста |
447–460 |
КАТЕДРА ЗА ХУМАНИСТИЧКИ СТУДИИ
Сузана Симоновска |
Мишел Фуко и новите форми на знаење како моќ и доминација |
461–472 |
КАТЕДРА ЗА ДЕФЕНДОЛОГИЈА
Трајан Панев |
Глобализацијата – планетарен процес и сила која ги обликува современиот свет и безбедноста |
473–500 |
ХРОНИКА
Јованка Кепеска |
Реферат за 25-годишната дејност на Катедрата за хуманистички студии |
501–508 |
ПРИКАЗ
Витомир Митевски |
Петар Хр. Илиевски: Појава и развој на писмото со посебен осврт кон почетоците на словенската писменост. МАНУ, Скопје 2001; стр. 384; 24см. |
509–514 |
IN MEMORIAM
Елизабета Димитрова |
In memoriam проф. д-р Петар Миљковиќ-Пепек (1929-2003) |
515–519 |