.png)
|
Front matter |
||
|
Содржина |
||
|
Киро Камберски |
Кон овој број |
ИНСТИТУТ ЗА ФИЛОЗОФИЈА
|
Коле Јовановски |
Аксиологијата на Хајнрих Рикерт |
1–14 |
ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОГИЈА
|
Киро Камберски |
Средното образование во Република Македонија – развојни фази и карактеристики |
15–34 |
|
Снежана Адамческа |
Проектните процеси во Основното образование на Република Македонија |
35–46 |
|
Сузана Миовска – Спасева |
Концептот на училиштето во воспитната теорија на Џон Дјуи |
47–66 |
ИНСТИТУТ ЗА ПСИХОЛОГИЈА
|
Елисавета Сарџовска |
Етичкото однесување на претпоставениот и тенденцијата за напуштање на работата како фактори на организациската приврзаност |
67–78 |
|
Елена Ачковска – Лешковска |
Гарднеровата теорија на интелигенцијата и нејзината импликација во наставната практика |
79–104 |
|
В. Петроска-Бешка, Н. Кениг |
Сликата за сопствениот и за другиот етникум кај студентите на Педагошкиот факултет во Скопје |
105–124 |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА
|
Александар Атанасовски |
Почетоците на Серската држава на чело со Царица Елена |
125–136 |
|
Далибор Јовановски |
Прилог кон прашањето за грчката пропагандна активност во Битола во шеесетите години на XIX век (до почетокот на Критското востание во 1866 година) |
137–148 |
ИНСТИТУТ ЗА КЛАСИЧНИ СТУДИИ
|
Валериј Софрониевски |
За терминологијата во грчкиот глаголски систем |
149ؘ–162 |
ИНСТИТУТ ЗА ОДБРАНБЕНИ И МИРОВНИ СТУДИИ
|
Радко Начевски |
Воената димензија на стратегискиот контекст ,,глобализација“ по 11 Септември 2001 година |
163–178 |
|
Марина Митревска |
Кризен менаџмент на ООН |
179–190 |
|
Оливер Бакрески |
Техничко-технолошкиот развој и неговото значење за одбраната |
191–204 |
|
Тони Милески |
Генеза на политичко-географските сваќања |
205–220 |
ИНСТИТУТ ЗА СОЦИЈАЛНА РАБОТА И СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА
|
М. Доневска, С. Савеска |
Сиромаштво како обележије на трајна маргинализација (според пилот истражувања во урбана средина- Скопје) |
221–242 |
ИНСТИТУТ ЗА ДЕФЕКТОЛОГИЈА
|
Владимир Трајковски |
Диференцијална дијагноза на аутистичкиот синдром |
243–254 |
КАТЕДРА ЗА ХУМАНИСТИЧКИ СТУДИИ
|
Владимир Б. Давчев |
Дали умот и телото се исти нешта? |
255–274 |
КАТЕДРА ЗА ДЕФЕНДОЛОГИЈА
|
Трајан Панев |
Заблудите за ,,меѓународниот тероризам“ |
275–292 |
|
Lidija Georgieva |
Southeastern Europe: Regional stability through conflict prevention and peacebuilding |
293–318 |
IN MEMORIAM
|
Марина Митревска |
проф. д-р Анастас Лакоски |
319–320 |
|
Марина Митревска |
проф. д-р Радко Начевски |
321–323 |
