Front matter |
|
Table des matières |
ИНСТИТУТ ЗА ФИЛОЗОФИЈА
Мирко Ѓошевски Мирко Гëшевский |
Научното откритие и логиката Научное открытие и логика |
7–14 |
Коле Јовановски Kole Jovanovski |
Аксиологијата на Николај Хартман Die Axiologie des Nikolai Hartmann |
15–27 |
Љубомир Цуцуловски Ljubomir Cuculovski |
Онтолошкиот доказ на Анселм Кентербериски Anselm’s ontological argument |
29–40 |
ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОГИЈА
Kиро Камберски Kiro Kamberski |
Историски основи на развитокот на основното образование во Република Македонија Historical foundations of the development for primary education in Republic of Macedonia |
41–53 |
Благородна Камчева- Лакинска Blagorodna Lakinska |
Целите на наставата во функција на создавање услови за систематско следење на постигањата на ученикот The relationship between teaching objectives and the assessment of pupils’ attainment |
55–67 |
Зоран Велковски Zoran Velkovski |
Oбразование за работа или...? Education for a job or…? |
69–86 |
Сузана Миовска Suzana Miovska |
Образовните активности на децата во семејството Students’ learning activities at home |
87–104 |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА
Коста Аџиевски Kosta Adžievski |
Велешката област во VI и првите децении на VII век Das Velesgebiet im VI und in den ersten jahrzehnten des VII jahrhundrets |
105–117 |
Александар Атанасовски Aleksandar Atanasovski |
Создавање на феудални кнежевства и држави во периодот од 1355 до 1365 година Foundation of the feudal states and principalities in Macedonia from 1355 until 1365 |
119–139 |
Бобан Петровски Boban Petrovski |
Прилог кон прашањето за паѓањето на Штип под српска власт во првата деценија на XIV век Attachment to the issue of falling of Stip under Serb rule in the first decade of XIV Century |
141–153 |
ИНСТИТУТ ЗА КЛАСИЧНИ СТУДИИ
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА НА УМЕТНОСТА СО АРХЕОЛОГИЈА
Елица Манева Elica Maneva |
Гробот 42 од Пепелиште La tombe 42 de Pepelište |
171–184 |
ИНСТИТУТ ЗА СОЦИОЛОГИЈА
Зоран Матевски Zoran Matevski |
Перцепциите на социјалната клима и работното задоволство на вработените во услужна работна средина Mass-media and sociological knowledge of religion |
197–209 |
Константин Миноски Kostantin Minoski |
Етничноста и изборното однесување Ethnicity and electoral behaviour |
211–225 |
ИНСТИТУТ ЗА ПСИХОЛОГИЈА
Елисавета Сарџоска Elisaveta Sardžoska |
Перцепциите на социјалната клима и работното задоволство на вработените во услужна работна средина The perceptions of social climate and job satisfaction among employees in service work environment |
227–244 |
Николина Кениг Nikolina Kenig |
Структурална анализа на идентитетот Identity structural analysis |
245–258 |
Виолета Петроска-Бешка, Михајло Поповски, Николина Кениг Violeta Petroska- Beška, Mihajlo Popovski, Nikolina Kenig |
Етничките стереотипи кај идните воспитувачи и одделенски наставници Ethnic stereotypes among future pre-school and primary-school teachers |
259–278 |
ИНСТИТУТ ЗА ОДБРАНА
Трајан Гоцевски Trajan Gocevski |
Промените и образованието Altering the Education |
279–297 |
Maрина Митревска Marina Taskovska Mitrevska |
Третманот на цивилната одбрана во НАТО NATO Civil Defense |
299–315 |
Mитко Котовчевски Mirko Kotovcevski |
Воено-демогеографски карактеристики на Р. Македонија Military-demogeografic characteristics of Republic of Macedonia |
317–342 |
ИНСТИТУТ ЗА СОЦИЈАЛНА РАБОТА И СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА
Нано Ружин Nano Ružin |
Социјална држава во криза? Тhe crisis of the Social State |
343-361 |
Maриа Доневска Maria Donevska |
Групната социјална работа во споредба со другите облици на групна работа Group social work in comparison with the other forms of group work |
363–372 |
Maja Геровска Maja Gerovska |
Делувањето на глобалните социјални актери во македонскиот контекст The influence of global social actors within Macedonian context |
373–384 |
Димитар Трајковски Dimitar Trajkovski |
Ставовите на граѓаните за социјалната заштита во семејството во Република Македонија Citizens opinion about family welfare in Republic of Macedonia |
385–397 |
ИНСТИТУТ ЗА ДЕФЕКТОЛОГИЈА
Ристо Петров, Драгослав Копачев, Верица Петрова Risto Petrov, Dragoslav Kopacev, Verica Petrova |
Третман на деца со аутизам Treatment of the children with autism |
399–409 |
Зора Јачова Zora Jacova |
Од интеграција до инклузивно образование на децата со специјални образовни потреби во Р. Македонија From integration to inclusive education of the children with special educational needs in Macedonia |
411–423 |
Владимир Трајковски Vladimir Trajkovski |
Генетски аспекти на глувоста Genetic aspects of deafness |
425–437 |
Горан Ајдински Goran Ajdinski |
Процена на однесувањето на лесно ментално ретардираните ученици во училиште Assessment of tack behavior of the lightly mentally retarded student in primary school |
439–446 |
КАТЕДРА ПО ОДБРАНА
Крсте Ристески Krste Risteski |
Еколошката едукација – предуслов за заштита на животната средина Ecological education- a presupposition for environmental protection |
447–453 |
Трајан Панев Тrajan Panev |
Новиот светски поредок и стратегијата за негово остварување The New World Order and the Strategy for its realization |
455–465 |
КАТЕДРА ЗА ХУМАНИСТИЧКИ СТУДИИ
Владимир Давчев Vladimir Davcev |
За Платоновото и Аристотеловото поимање на душата и телото Оn Plato’s and Aristotle’s notion of soul and body |
467–479 |
Сузана Симоновска Suzana Simonovska |
Ламетри и крајот на милениумот Lametri and the end of the millennium |
481–487 |