Front matter |
||
Table des matières |
||
Бранко Панов Branko Panov |
Мисионерската дејност на Климент Охридски во Македонија Clement of Ohrid’s missionary work in Macedonia |
5–31 |
Димитар Димески Dimitar Dimeski |
Македонското револуционерно националноослободително движење (1893-1903)
Le mouvement macedonien revolutionnaire pour le liberation national (1893-1903) |
31-43 |
ИНСТИТУТ ЗА ФИЛОЗОФИЈА
Коле Јовановски Kole Jovanovski |
Концептот на човековите потреби во опусот на Херберт Маркузе
Le concept de la besoin humaine dans l’oeuvres de Herbert Marcuse |
43–55 |
ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОГИЈА
Александар Илиевски Aleksandar Ilievski |
Процесите на мултимедиската комуникација во учењето
Les processus de la communication multimediale dans l’apprentissage |
55–67 |
Ристо Кантарџиев Risto Kantardžiev |
Школството и просветата во Скопје од крајот на XVIII век до Првата светска војна
School system and education in Skopje from the end of the 18th century to the first world war |
67–103 |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА
Александар Атанасовски Aleksandar Atanasovski |
Пијанец под власта на феудалниот господар Јован Оливер (1342-1355)
Pijanec sour la dominayion du souverain feodal Jovan Oliver (1343-1355) |
103–111 |
Димитар Димески Dimitar Dimeski |
Македонскиот поилинденски легален отпор (1903-1905 г.)
Der makedonische legale Widerstand ind der Zeit nach den Ilindenaufstand (1903-1905) |
111–115 |
Светозар Наумоски Svetozar Naumoski |
Учителското здружение и напредното учителство во Галичка околија (1925-1941 г.) Прилог: Правила на околиското здружение на учителите од околијата Галичка
Lehrerverein in dem fortgeschrittenen lehrerschaft in der umgebung von Galičnik (1925-1941) |
114–129 |
Кочо Сидовски Kočo Sidovski |
Италијанските политички и општествени кругови за Илинденското востание во 1903 година
Les milieux politiques et sociaux italiens et l’insurrection d’Ilinden en 1903 |
129–139 |
ИНСТИТУТ ЗА ИСТОРИЈА НА УМЕТНОСТА И АРХЕОЛОГИЈА
Небојша Вилиќ Nebojša Vilić |
Контра-тези за модернистичката предметност
Counter-theses over the Modernistic Objectivity |
139–149 |
Борис Петковски Boris Petkovski |
Монументот во денешната урбана средина
Le monument dans le milieu urbain actuel |
149–159 |
Никос Чаусидис Никос Чаусидис |
Пагано-словенски култни предмети од Тесалија (II)
Славянские язические култьтные предмети из Тесалии (II) |
159–179 |
ИНСТИТУТ ЗА КЛАСИЧНИ СТУДИИ
Витомир Митевски Vitomir Mitevski |
Хераклит, фрагмент 1
Heraclitus fr. 1 |
179–183 |
ИНСТИТУТ ЗА ОДБРАНА
Трајан Гоцевски Trajan Gocevski |
Историските чекори кон автономен одбранбено-заштитен систем на Македонија
Historical steps towards autonomious defense system of Macedonia |
183–199 |
Митко Котовчевски Mitko Kotovčevski |
Стратегија на народната војна
Strategics of the national war |
199–205 |
Крсте Ристески Krste Risteski |
За тврдинската и опсадна борба
A propos de la bataille de fortification et la siege |
205–217 |
ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОГИЈА
Ружица Керамичиева Ružica Keramičieva |
Воведување на поими во учебникот
The Introduction of the Concepts to the Textbooks |
217–229 |
Јаков Лазароски Jakov Lazaroski |
Национализам и други форми на национална припадност
Nationalism and Other Forms of National Ties |
229–245 |
ИНСТИТУТ ЗА СОЦИОЛОГИЈА
Илија Ацески Ilija Aceski |
Социологија на градот, социјалната теорија и урбаното прашање
Sociology of the city, the social theory and the urban question |
245–261 |
Зоран Матевски Zoran Matevski |
Мотиви за иселување на Македонците во Северна Америка
Motifs for emigration of Macedonian people in North America |
261–277 |
Ѓорѓе Младеновски Djorgje Mladenovski |
Марксовиот натурализам во светлината на современите антрополошки истражувања
Marx’s naturalism in the light of contemporary anthropological research |
277–297 |
ИНСТИТУТ ЗА СОЦИЈАЛНА РАБОТА И СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА
Сунчица Димитријоска Sunčica Dimitrijoska |
Современите трендови на социо-терапевтската работа
Les mouvements contemporaines dans le travaille socio-terapheutique |
297–309 |
Дивна Ѓорѓевска-Поповска Divna Đorđevska-Popovska |
Науките за образование на старите луѓе
The sciences for the education of the older persons |
309–319 |
ИНСТИТУТ ЗА ХУМАНИСТИЧКИ СТУДИИ
Владимир Давчев Vladimir Davčev |
Некои карактеристики на теоријата на познанието на Ноам Чомски
Some characteristics of Noam Chomsky’s theory of knowledge |
319–326 |